"אין לנו זכות קיום ללא שירות מעולה"

זמן קריאה: 2 דק' / תוכן מקודם / 05-03-2023

רשת ד"ר פח וצבע, מוסך הסדר של מרבית חברות הביטוח, ממשיכה לצמוח ותגיע השנה ל-10 סניפים;
ב-2022 רכשה הרשת 150 מעל מכוניות חדשות כרכב חלופי ללקוחותיה, מה שמלמד לא רק על חשיבות השירות בעיניה אלא גם על איתנות פיננסית • שיחה עם אריק לוי, מנכ"ל הרשת


רשת ד"ר פח וצבע פרוסה בכל רחבי הארץ ומונה כבר 9 סניפים. הסניף האחרון נפתח לאחרונה ביהוד. סניף נוסף ייפתח בשנה הקרובה, מה שמצביע על צמיחה נוספת של החברה. הרשת עוסקת בתיקוני פחחות וצבע ומונה 17565 עובדים. היא משמשת כמוסך הסדר של מרבית חברות הביטוח בארץ, ובנוסף, משרתת את רוב חברות הליסינג וההשכרה בהסדרי צד ג
בשיחה עם מנכ"ל הרשת אריק לוי, הוא מספר על החברה, על השוק, על היחסים ההדוקים עם סוכני הביטוח ועוד דברים מעניינים בתחום.

"עלייה משמעותית בעלויות רכבים חלופיים"

אילו מגמות בתחום הרכב אתה מזהה בשנה האחרונה?

"תחום הרכב הולך ומתפתח בהיבטים רבים – גם גידול בכמות כלי הרכב בכלל, גידול בכמות רכבים חשמליים בפרט, וגם יותר ויותר סטארט אפים נפתחים בתחום הרכב. יש החמרה בגודש התנועה ואי מתן מענה הולם בנושא תשתיות ותחבורה ציבורית לגידול זה. במקביל לגידול בכמות כלי הרכב ישנו גידול בשכיחות התאונות. זאת לצד מחסור משמעותי בזמינות חלקי חילוף, דבר שגרם באופן טבעי לגידול בכמות הגניבות וגידול בימי השהייה של הרכב במוסך בשל המתנה לחלקי חילוף.
"ישנו גם מחסור ברכבי השכרה ובשל הביקוש הגדול ואיתו ההיצע הנמוך, נוצרה גם עליה משמעותית בעלויות רכבים חלופיים".

איך אתם מתמודדים עם בעיית זמינות הרכבים החלופיים?

"רכשנו מעל 150 רכבים חדשים משלנו, כך שיש לנו מלאי רכבים גדול של כלי רכב חלופיים וחדישים זמינים לשירות המבוטחים , בנוסף לרכבים מחברות השכרה. לא יכולנו להתפשר על השירות. זה מלמד לא רק על חוויית השירות שלנו ללקוח, אלא גם על האיתנות הפיננסית של החברה, שאפשרה לנו לרכוש כ 150 רכבים חדשים.
"סיימנו את שנת 2022 בהצלחה רבה בצמיחה בהיקפי הפעילות ובעליה בשביעות רצון הלקוחות".

איך אתם יודעים שהייתה עליה בשביעות רצון הלקוחות?

"אנחנו מבצעים סקרי שביעות רצון לגבי השירות. כל לקוח שיוצא מהמוסכים שלנו מקבל מסרון דיגיטאלי לדירוג שביעות רצונו מהשירות שקיבל בין 1 ל-5. אם מישהו דירג את השירות בציון של פחות מ-4, אנחנו מבצעים תחקור של האירוע כדי להשתפר. אין לנו זכות קיום ללא שירות מעולה".
"התייקרות החלפים – לא על חשבון הלקוח"

מה דעתך על המדיניות החדשה של חלק מחברות ביטוח לגבי פיצוי על חלפים?

"אכן חברות הביטוח מדווחות על עלייה משמעותית בעלות התביעה הממוצעת, וחלקן שינו מדיניות. עם זאת, אנחנו ברשת מקפידים לשמור על עלות תביעה ממוצעת הגונה וטובה לצד הקפדה על עבודה מקצועית ואיננו מתפשרים על איכות התיקון. התייקרות החלפים לא באה אצלנו על חשבון הלקוח".

מה אתה יכול לספר על יחסי הרשת עם סוכני הביטוח?

"אנו רגישים וערים כל הזמן ליחסינו עם סוכני הביטוח לטובת מתן מענה לסוכנים ולמבוטחים.
סוכנים הם לקוחות שלנו והמטרה היא לייצר להם ולמבוטחים שלהם חוויית שירות מיטבית. אנחנו עושים כל מאמץ כדי לצמצם את עבודת הסוכן בכל תביעה, אם על ידי קשר ישיר שלנו מול המבוטח וגם באמצעות מחלקת תביעות צד ג' משלנו, שמטפלת במאות פניות מדי חודש. מחלקת התביעות של רשת ד"ר פח וצבע מלווה את המבוטח לאורך כל התהליך. לאחר צאת הרכב המתוקן מהמוסך, מחלקת התביעות מטפלת בתביעה ומעדכנת את המבוטח בכל שלב ושלב עד תום התהליך.
"אנו יודעים שסוכני הביטוח עסוקים מאוד ביומיום בהתמודדות עם רגולציה, תחרות קשה, מחסור בכוח אדם – אז אנחנו פה עבורם . הקשר עם סוכני הביטוח הוא קשר מאוד אישי. הסוכן מאוד חשוב לנו, כי בסופו של דבר, הוא זה מפנה אלינו את המבוטחים שלו, הנכס היקר ביותר שקיים אצלו בעסק".

הייטק בסביבת לואוטק

מה עוד מייחד את רשת ד"ר פח וצבע בתחומי פעילותה?

"מוסכי הרשת מצוידים במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר ופועלים באמצעות שיטות צביעה מתקדמות ואיכותיות. שיטות הצביעה הממוחשבות מבטיחות קבלת מרקם צבע אחיד וחלק ועמידות הצבע לאורך הזמן. תיקוני הפחחות מתבצעים על ידי שימוש בחלקים האיכותיים ביותר ובאמצעות חומרים חדשים ורב תכליתיים. הטכניקות והשיטות החדשניות מאפשרות רמות דיוק גבוהות מאוד ואיכות ויזואלית יוצאת דופן.
"השקענו רבות בטכנולוגיה, הן בהיבט הכספי והן בזמן יקר של המנהלים בארגון. מעבר לטכנולוגיות המתקדמות במכשור הממוחשב. במהלך השנה האחרונה פיתחנו בשיתוף עם חברת אקסיומה מערכת erp חדשה של sap business one, שתושק במרץ הקרוב ותייצר ערך מוסף משמעותי מאוד לסוכנים, ללקוחות הרשת וגם לעובדים.

"אנו משלבים הרבה הייטק בסביבת הלואוטק של מוסך כמונו. הרבה דיגיטציה וממשקים, שמאפשרים הזנת מידע אוטומטי לסוכן הביטוח והמבוטחים ללא מגע יד אדם. אנחנו מאפשרים שינוע רכב למבוטח שרחוק מהמוסך שלנו, וזאת ללא תשלום. הוא לא חייב להגיע אלינו פיסית".

מה התכניות שלכם ל-2023?

"קבענו לעצמנו ששנת 2023 תמשיך את מגמת צמיחת הרשת. החודש פתחנו סניף גדול נוסף ביהוד ואנו מתכננים לפתוח השנה עוד סניף, הרשת תמנה בסוף השנה 10 סניפים. לאור הצמיחה המשמעותית שלנו, אנו מבצעים בהתאמה שינוי במבנה ארגוני ומוסיפים מנהלים לטובת חיזוק התשתיות ושיפור תהליכים.
"בנושא ההון האנושי של החברה, לי כמנכ"ל החברה חשוב ביותר שהעובדים שלנו יהיו מרוצים – הם הגורם הכי חשוב לנו לצמיחת החברה. כמו שעשינו ב-2022, גם ב-2023 נמשיך להשקיע ברווחת העובדים של פח וצבע".

מאמרים נוספים

דוקטור פח וצבע

"אין לנו זכות קיום ללא שירות מעולה"

רשת ד"ר פח וצבע, מוסך הסדר של מרבית חברות הביטוח, ממשיכה לצמוח ותגיע השנה ל-10 סניפים;
ב-2022 רכשה הרשת 150 מעל מכוניות חדשות כרכב חלופי ללקוחותיה, מה שמלמד לא רק על חשיבות השירות בעיניה אלא גם על איתנות פיננסית • שיחה עם אריק לוי, מנכ"ל הרשת

רשת ד"ר פח וצבע מזמינה אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

במקרה תאונה חייגו אלינו
052-6366154

יצירת קשר באמצעות הטופס:

אתר מאת:

בניית אתר: bytheweb בניית אתרים

דילוג לתוכן