כך סוכני ביטוח בעידן החדש חוסכים לעצמם התעסקות עם תביעות צד ג'

זמן קריאה: 2 דק' / תוכן מקודם / 29-11-20

בשנים האחרונות אנו עדים למגמת שינוי באופי העבודה של סוכני ביטוח, הם מתמקדים יותר במכירות וגיוס לקוחות חדשים, ואילו את עבודת הניירת והטיפול בתביעות, פשוט מוציאים לגופים חיצוניים.

כן, כולם עברו לעבוד מרחוק, שזהו עוד טריגר להעברת הפעילות למיקור חוץ, מבלי לוותר על חוויית השירות ללקוח.יש שיגידו שהקורונה הפכה סדרי עולם, פגעה אנושות במשק, אך יש כאלה שדווקא החלו להתייעל בשל המשבר ולחשב את תצורת העבודה שלהם מחדש. בכל תחום אנו רואים שינויים, אם זה עובדי הייטק שעברו לעבוד מהבית ויצרו מבנה סיסטמתי חדש, ואפילו מחלקות שלמות של שירות לקוחות –  כולם עברו לעבוד מהבית.

השינויים והמגמות שיצר משבר הקורונה לא פסחו על סוכני ביטוח, שדווקא החלו לייעל תהליכים בתקופה זו כמו מרבית מהמשק. אין ספק שקיימת פגיעה מסוימת ברווחיותם של סוכני ביטוח, מה שמאלץ אותם (אם ירצו או לא) לייעל תהליכי עבודה במשרד ולנהל נכון את הזמן שלהם. יותר מיקוד בגיוס לקוחות חדשים ופחות התעסקות בפן התפעולי המהווה נטו הוצאה.

בואו נדבר על טיפול בתביעות צד ג'

אין זה סוד שתביעות צד ג' הן 'עקב האכילס' של סוכני ביטוח. מדובר על תחום פעילות אשר מצריך משאבים רבים, התמחות ספציפית  ובעלי מקצוע שיודעים 'לתקתק' עניינים. אך לא רק, נדרשת תקשורת אפקטיבית מול מספר רב של חברות ביטוח או גרוע יותק מול חברות ליסינג, חברות השכרה או חברות ביטוח של ציוד כבד וחברות ההיסעים השונות. ברוב המקרים מדובר על משימה מורכבת ומאתגרת מאוד, עם אחוזי הצלחה נמוכים ועתירי משאבים בדרך.

מעבר לאנרגיות והמשאבים, נזכור שבמרבית המקרים לא גובים על השירות כל תשלום מהלקוח, מה שהופך את התחום ללא רווחי, אבל כזה שצריך לספק.

איך עושים את זה בצורה יותר ידידותית (כמה שאפשר)?

עוברים לאוטומציה ומערכות מתקדמות

הכנסת מערכת לניהול תביעות היא דבר חכם, כיוון שכך ניתן לחסוך זמן יקר ומשאבים. המערכת מאפשרת לתעד את כלל התהליך, השיחות והמסמכים השונים של התביעה. כמו כן, מערכות אלה מקליטות שיחות ושומרות את המידע לשעת הצורך.

הרווח ממערכות אלה הוא זמן סילוק תביעה הנמוך בממוצע מהרגיל, ובניהול נכון אחוז חזרה לפוליסה נמוך – פרמטר זה מאפשר לשמור על רווחיות תיק הסוכן ולדאוג בו זמנית לאינטרס המבוטח.

כוח אדם איכותי

שימור מסלקי תביעות מקצועיים העובדים בסוכנות, לצד גיוס מסלקים אשר יודעים לבחון את תמונת מצב התיק ולקבל החלטה נכונה בהתאם לנסיבות, תוך יכולת ניהול מו"מ עם חברות הביטוח. פעמים רבות יש צורך להניע לפעולה חלק מהעוסקים במלאכה, במטרה לסגור תיקים, לקדם אותם ובעיקר להבהיר לכל צד את "הסיכוי או הסיכון" שלו.

בקרה ושליטה בתהליך

עוד פרמטר חשוב הוא יצירת מתודולוגית עבודה מסודרת המכילה שלבי עבודה ברורים, על מנת לשלוט בתביעות יחד ולנהל אותן בצורה אפקטיבית, תוך חיסכון בזמן ומשאבים. מומלץ לבנות את המתודולוגיה יחד עם מסלקי התביעות, תוך התחשבות במקרים קודמים והפקת לקחים. כמו כן, במהלך בניית מתודולוגיית העבודה, מומלץ לייצר מערך הסדרים אפקטיבי מול חברות ביטוח, חברות הליסינג, השכרה וחברות היסעים בפרט.

אאוטסורסינג תוך שמירה על רמת שירות גבוהה

אופציה נוספת שהפכה למגמה בתחום, היא הוצאת הטיפול בתביעות צד ג' לאאוטסורסינג, מה שיכול 'לנקות את השולחן', לחסוך בזמן, במשאבים ובעבודה סיזיפית. כיום סוכני ביטוח מבינים היטב שהוצאת הטיפול בתביעות צד ג' מאפשרת לסוכן לקבל שליטה מלאה על ההתנהלות, ומנגד הלקוח מקבל שירות מעולה תוך שקיפות מלאה, וכך הסוכן יוכל לפנות את הזמן ולהשקיע בגיוס לקוחות חדשים.

רוצים לשמוע יותר על שירותי אאוטסורסינג לטיפול בתביעות צד ג'?

מחלקת התביעות של רשת ד"ר פח וצבע תטפל בהם במקומכם!
▪️ נחסוך לכם זמן וכסף בשביל שאתם תוכלו להתמקד בלייצר הכנסה.
▪️ ננהל את הליך התביעה באופן מקצועי ויסודי במינימום זמן ושקיפות מלאה.
▪️ נשמור על אחוז חזרה לפוליסה נמוך (הכי נמוך בענף! ).
▪️ נלווה את הלקוח שלכם בכל שלב של תביעה משפטית אפשרית.
▪️ והכי חשוב, השירות הוא ללא עלות!


חייגו אלינו 052-636-6154 או השאירו פרטים בטופס בהמשך ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

דוקטור פח וצבע

"אין לנו זכות קיום ללא שירות מעולה"

רשת ד"ר פח וצבע, מוסך הסדר של מרבית חברות הביטוח, ממשיכה לצמוח ותגיע השנה ל-10 סניפים;
ב-2022 רכשה הרשת 150 מעל מכוניות חדשות כרכב חלופי ללקוחותיה, מה שמלמד לא רק על חשיבות השירות בעיניה אלא גם על איתנות פיננסית • שיחה עם אריק לוי, מנכ"ל הרשת

רשת ד"ר פח וצבע מזמינה אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

במקרה תאונה חייגו אלינו
052-6366154

יצירת קשר באמצעות הטופס:

אתר מאת:

בניית אתר: bytheweb בניית אתרים

דילוג לתוכן