תביעת ביטוח אלמנטרי כהזדמנות למכירה וחיזוק הקשר עם המבוטח

זמן קריאה: 2 דק' / תוכן מקודם / 24-11-22

אופיר חצבני, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת ד"ר פח וצבע, ריכז כאן עבורכם מספר טיפים מצוינים כדי שתוכלו לחזק את הקשר עם הלקוח לאחר תביעה וגם טיפים להגדלת המכירות 

אם עד היום תביעות בתחום האלמנטרי היו סוג של "נטל" על סוכני הביטוח, הרי בעידן החדש זוהי הזדמנות לחזק את הקשר עם המבוטח ו״לזכות״ לעשות לו סדר בתיק הביטוחי. איך עושים את זה? הכול כאן במאמר.   

בואו נדבר על זה… תביעות אלמנטרי, במיוחד בתחום הרכב, גוזלות לסוכנויות ולסוכני ביטוח זמן רב. ההתעסקות עצמה עם חברת הביטוח, הטפסים, הלקוח, הצד השני ומה לא… כמובן שאפשר להוציא את כל נושא טיפול התביעה החוצה, כמו שעושה רשת ד"ר פח וצבע המציעה טיפול מלא בתביעות צד ג׳, אך עדיין מדובר בהתעסקות.  

אולם, מעבר לקושי וההתעסקות, מדובר בהזדמנות מעולה לחזק את הקשר עם הלקוח. בעידן כה תחרותי שבו כל סוכנות ביטוח משלמת הרבה כסף על כל ליד, נראה שדווקא הלידים הטובים ביותר הם הלקוחות הקיימים, בעוד לקוח שחווה תביעה והיה מרוצה נחשב לליד לוהט במיוחד. אין ספק שלאחר הטיפול בתביעה הוא יעביר אליכם את התיק הביטוחי. כך תוכלו לבצע לו התאמה ואולי גם למכור לו ביטוחים נוספים שאינם קיימים בתיק הביטוחי שלו.  

הזדמנות ליישם את האג׳נדה שלכם כסוכנות 

נכון שזוהי הזדמנות להגדיל את הרווחיות על ידי מכירת פוליסות נוספות למבוטח שהיה מרוצה מהטיפול בתביעה, אך לא רק. תוכלו לחזק את מערכת היחסים עם הלקוח וכמובן ליישם את האג׳נדות והערכים של הסוכנות. כאשר אתם כסוכנות מטפלים בלקוח שעשה תאונה עם הרכב, תוכלו לחזק את הקשר ולתת לו ערך של ממש וייעוץ בכל תחום אחר שהסוכנות עוסקת כמו בביטוח בריאות, ביטוח חיים, חסכונות פנסיוניים וכך הלאה.  

אז איך עושים את זה בפועל? 

אופיר חצבני, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת ד"ר פח וצבע,ריכז כאן עבורכם מספר טיפים מצוינים כדי שתוכלו לחזק את הקשר עם הלקוח לאחר תביעה וגם טיפים להגדלת המכירות.  

לפני שנתחיל, נסביר שעלינו לעבוד בצורה מסודרת ולבחור במשפך השיווק הנכון על מנת לייעל את תהליך המכירה ולהפוך אותו לאפקטיבי. לדוגמה, קביעת פגישה עם הלקוח תהיה תמיד אפקטיבית ביחס לשליחת מייל. כמובן שתלוי בסוג הלקוח שלכם והצרכים שלו.  

קבעו ללקוח פגישה 

לאחר סיום הטיפול בתביעה, רצוי לקבוע עם הלקוח פגישה על מנת לעשות סדר בתיק הביטוחי שלו. את השיחה תוכלו לתאם אצלכם או אצל הלקוח ולומר לו שכדאי לעבור על תיק הביטוח, כיוון ששוק הביטוח עבר שינוי ממשי בשנים האחרונות.  

צרפו את הלקוח לרשימת דיוור 

אימייל מרקטינג (דיוור) היא אפשרות מצוינת לשמור על קשר עם הלקוח ולהיות תמיד בתודעה שלו. תוכלו לדוור ללקוחות מידע וטיפים מצוינים מידי חודש, כך הם ימליצו עליכם כסוכנות למכרים ולחברים.  

תשומת לב על ידי שליחת ברכות 

אזכור והתייחסות לימי הולדת של מבוטחים, בהחלט נותנים הרגשה טובה. לדוגמה, לשלוח איחולים למבוטחים בחגים ובאירועים, לשלוח מזל טוב ביום ההולדת וכך הלאה. אין ספק שמאמץ קטן יוכל לשמר את הלקוח אצלכם לשנים רבות.  

נוכחות פעילה וחכמה בדיגיטל 

עוד אפשרות לשמור על קשר עם מבוטחים קיימים וגם "לצוד" חדשים, היא באמצעות יצירת נוכחות ברשתות חברתיות. לדוגמה, השקת מבצעים, העלאת מקרי תשלומי תביעות, טיפים, עדכונים על רפורמות או כל מידע בעל ערך מצד הסוכנות. 

השקת מבצעים ייעודיים למבוטחי הסוכנות 

עוד אופציה היא להשיק מבצעים למבוטחי הסוכנות והשקות של תחומי פעילות חדשים. לדוגמה, אם הסוכנות הכניסה תחום חדש כמו ביטוח סייבר, כדאי ליידע את המבוטחים הקיימים ולתת להם הטבת הצטרפות.  

בהצלחה!  

הכותב הינו סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת ד"ר פח וצבע 

הכתבה בחסות רשת ד״ר פח וצבע העובדת בשיתוף פעולה עם סוכנים וחברות ביטוח בכל הארץ 


חייגו אלינו 052-636-6154 או השאירו פרטים בטופס בהמשך ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

דוקטור פח וצבע

"אין לנו זכות קיום ללא שירות מעולה"

רשת ד"ר פח וצבע, מוסך הסדר של מרבית חברות הביטוח, ממשיכה לצמוח ותגיע השנה ל-10 סניפים;
ב-2022 רכשה הרשת 150 מעל מכוניות חדשות כרכב חלופי ללקוחותיה, מה שמלמד לא רק על חשיבות השירות בעיניה אלא גם על איתנות פיננסית • שיחה עם אריק לוי, מנכ"ל הרשת

רשת ד"ר פח וצבע מזמינה אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

במקרה תאונה חייגו אלינו
052-6366154

יצירת קשר באמצעות הטופס:

אתר מאת:

בניית אתר: bytheweb בניית אתרים

דילוג לתוכן