סוכן ביטוח? כך תגדיל את המכירות שלך למרות המשבר

זמן קריאה: 2 דק' / תוכן מקודם / 15-11-20

סגר, לא סגר, אלפי אנשים בבידוד ועוד כמה מאות אלפים נמצאים בסטרס או אדישים למצב. נראה שדווקא עכשיו סוכני ביטוח מוכרים יותר, אבל לא רק בגלל המשבר, אלא הרבה בזכות הרפורמות החדשות שטרפו את הקלפים ופתחו הזדמנויות מכירה חדשות. איך עושים את זה ומכפילים את המכירות? הכל בכתבה.

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט רפורמות שיצרו מהפכה בשוק הביטוח, כדוגמת הרפורמה החדשה בביטוחי הבריאות, בביטוחי החיים ובניוד קופות הגמל. אך כפי שאתם וודאי יודעים, הציבור דיי אדיש אליהן ואינו מורגל לשינויים. גם כשאומרים למבוטחים 'בואו תבדקו את תיק הביטוח ותחסכו מאות שקלים בפרמיה המצטברת', הם מתקפלים והולכים. למה זה קורה, ואיך נוכל בכל זאת לגרום למבוטחים בכל זאת להגיע? ספויילר קטן – עלינו לדבר במספרים.

ראשית, נדבר על אפיקי הפרסום העומדים לרשותכם, אלה שעובדים ומגייסים לידים איכותיים. באופן טבעי, עלינו להיות יצירתיים ולהכווין את מסע הפרסום לקהל היעד שלנו, הן מבחינת פילוח קהל היעד בפרסום והן מבחינת השפה השיווקית. כך לדוגמה אם נרצה למכור ביטוח בריאות, נכוון לבעלי משפחות, תכנון פרישה לקהל של 60+ ביטוח רכב לכל הקהלים וכך הלאה.

איך עושים את זה שלב שלב

לבנות אוטוריטה בתחום

כיום אנשים מעדיפים לקנות מוצר או שירות מאוטוריטה, שהוא אדם שאפשר לסמוך עליו, זה שמביא לנו ידע מקצועי מהימן, מדבר בביטחון ומשדר אמינות. ולא משנה אם זה עורך דין, יועץ משכנתאות ואפילו קוסמטיקאית. בעידן הדיגיטלי קל מאוד לבנות אוטוריטה, פשוט מייצרים באזז ברשת.

האופציות הן:

  • התחילו לנהל בלוג. פשוט לכתוב תכנים באתר, בבלוגים ובמקומות נוספים. יש לזה כמה יתרונות – גם בניית אוטוריטה וגם הכתבות מתקדמות אורגני בגוגל ומייצרות באזז שמביא טרפיק ולידים.
  • כתבו כתבות תדמית, טיפים ומידע מקצועי במגזינים שונים. כיום אתרי חדשות ופורטלים צמאים לכתבות המכילות מידע מקצועי הקשור לביטוח, למשבר הקורונה ועוד. תוכלו לכתוב כתבות ופשוט לשלוח במייל לכמה אתרי חדשות, בתקווה שאתר מסוים ירצה לפרסם את הכתבה שלכם. ככל שהכתבה תהיה מקצועית, כך הסיכוי שלכם יגדל.
  • ספרו סיפור הצלחה. כאן נכנס לתמונה עניין המספרים. ספרו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם כמה כסף חסכתם למבוטחים שלכם, לדוגמה "לקוח ששילם 450 בחודש בביטוח חיים, עקב הרפורמה החדשה הצלחנו להוזיל לו את הפרמיה ל- 300 שקלים בחודש". תוכלו לספר זאת בכתבה, בסרטון תדמיתי שאפשר לייצר לבד, בכתיבת מדריך מקצועי ופשוט להפיץ את המסר הלאה במגוון אפיקי פרסום עליהם נרחיב מייד. 

השקעה בפרסום

ראשית, נציין שפרסום לא קונים, אלא מתכננים. בעידן הדיגיטלי יש לא מעט אפיקי פרסום מפתים, כאלה שמבטיחים המון לידים, ולכן המלצה היא לפזר סיכונים, כלומר לקחת תקציב מסוים ולהשקיע ב2-3 אפיקי פרסום ולראות מה מניב יותר לידים, בדגש על לידים איכותיים. חשוב להבין שהכמות לא רלוונטית אלא האיכות, כלומר מתוך 100 לידים סגרנו איקס אחוזים.

מהן האופציות?

קידום ממומן – זהו אפיק פרסום המאפשר לכם לקדם את האתר/הדף נחיתה ישירות לראש התוצאות בגוגל. התשלום לגוגל הוא פר קליק, כלומר כל הקלקה לאתר שלכם תוריד מהתקציב שהגדרתם מראש. מחירי ההקלקות משתנים על פי הביקוש, לדוגמה ביטוח רכב, ביטוח בריאות וכו', יהיו יקרים בשל הביקוש. חשוב לבחור את הביטויים הנכונים ולחלק נכון את התקציב.

רשתות חברתיות – דרך מצוינת לייצר לידים איכותיים היא דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. ההמלצה היא לבנות קמפיין קריאייטיבי ולפלח את קהל היעד בצורה חכמה. בכל מקרה, חשוב להיות עם אצבע על הדופק ולבחון את היעילות של הקמפיין. במידה ואינו מניב, שנו מסרים או נסו לפלח קהל אחר.

קידום תוכן – קידום תוכן באמצעות אאוטבריין וטאבולה, נחשב כיום לאחד מאפיקי הפרסום היוקרתיים והאיכותיים. הפרסום נעשה באמצעות כתבות תוכן שיווקיות המופיעות באתרי חדשות מובילים ב – "אולי יעניין אותך", כמו YNET, מאקו, חדשות 12-13, ONE ועוד רבים. כתבות אלה מותאמות באופן אישי לכל משתמש על פי תחומי ההתעניינות שלו, גיל, מין, מצב משפחתי וכו'. הכתבות חייבות להיות עיתונאיות, מעניינות ומניעות לפעולה, ובסופן ניתן יהיה להשאיר פרטי התקשרות. לסיכום, דווקא עכשיו אנשים נמצאים יותר בבית ומחפשים היכן לחסוך, ולכן זה הזמן שלכם סוכני ביטוח למכור להם בדרך יצירתית וחכמה יותר כמו לייצר מידע עם ערך, להציג יותר מספרים, לספר סיפורים על אנשים שחסכו, לתת מידע על היתרונות של הרפורמות וכך הלאה.

רשת מוסכים ד"ר פח וצבע עובדת בשיתוף פעולה עם סוכנים וחברות ביטוח בכל הארץ, ומזמינה אתכם לשמוע על דרכים נוספות להגדלת רווחיות.
חייגו אלינו 052-636-6154 או השאירו פרטים בטופס בהמשך ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

דוקטור פח וצבע

"אין לנו זכות קיום ללא שירות מעולה"

רשת ד"ר פח וצבע, מוסך הסדר של מרבית חברות הביטוח, ממשיכה לצמוח ותגיע השנה ל-10 סניפים;
ב-2022 רכשה הרשת 150 מעל מכוניות חדשות כרכב חלופי ללקוחותיה, מה שמלמד לא רק על חשיבות השירות בעיניה אלא גם על איתנות פיננסית • שיחה עם אריק לוי, מנכ"ל הרשת

רשת ד"ר פח וצבע מזמינה אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

במקרה תאונה חייגו אלינו
052-6366154

יצירת קשר באמצעות הטופס:

אתר מאת:

בניית אתר: bytheweb בניית אתרים

דילוג לתוכן